Nintendo je 2016. godine izdao svoju prvu mobilnu igru pod nazivom Miitomo. Od tada, izdao je sveukupno 19 igara. Neke su doživjele ogroman uspjeh kao što su Mario Run i Pokemon GO. Nažalost su neke igre čak i prestale s radom, među njima je i Dragalia Lost koja ugašena prošlog mjeseca, a bila je treća mobilna igra koju je Nintendo ukinuo u posljednje četiri godine. Nintendo je nedavno podijelio svoj komentar na temu vezanu za njegove mobilne igre i priznao da nije zabrinut zbog pada profita od mobilnih igara jer one nisu namijenjene da zarađuju novac.
U nedavnoj izjavi za Axios, Nintendo je rekao da njegove mobilne igre i dalje prvenstveno postoje kao marketinški alati, odnosno one su kao reklame koje služe da bi potaknule igrače da zaigraju određene igre preko njihovih konzola kao što su Mario ili Pokemon, dok je njihov potencijal za stvaranje prihoda samo dodatni bonus. Tvrtka stoga uspjeh svojih mobilnih igara mjeri njihovim globalnim dosegom, a ne količinom novca koju su zaradile. Ideja je koristiti naslove za Android i iOS kako bi se potencijalni kupci upoznali s osnovnim intelektualnim vlasništvom Nintenda.
S druge strane, Nintendo je od 2016. godine od mobilnih igara zaradio oko 2 milijarde dolara. Kako stvari stoje, Nintendo će se morati uistinu potruditi oko svojih igara, budući da su i Microsoft i Sony nedavno počeli razmišljati o originalnim mobilnim igrama. Xbox Game Studios još uvijek nije otišao dalje od eksperimentiranja, dok je Sony najavio svoj prvi ozbiljan pohod na mobilni razvoj igara prije samo nekoliko mjeseci, odnosno nakon akvizicije njemačkog Savage Game Studiosa.