Daggerfall Workshop, entuzijastična skupina obožavatelja koja je posvećeno radila na stvaranju Daggerfalla unutar Unity enginea, open-source remakea igre The Elder Scrolls 2, nedavno je objavila 1.0 verziju ovoga projekta. U ovom izdanju, skupina je uspješno ostvarila sve svoje vizionarske ciljeve. Sljedeći koraci u razvoju će biti usmjereni na daljnje tehnološke inovacije projekta.
Originalna The Elder Scrolls 2: Daggerfall igra, lansirana 1996. godine od strane Bethesde, slobodno možemo reći da se suočava s nizom tehničkih izazova koji je čine manje pristupačnom suvremenim igračima. Međutim, Daggerfall Unity rješava te poteškoće, transformirajući klasičnu igru u moderni Unity okoliš, obogaćen brojnim vizualnim i funkcionalnim unaprjeđenjima.
Igra sada nudi preuređeno sučelje, ažurirane kontrole i značajna grafička poboljšanja. Također, dodana je podrška za ultra široke ekrane, osvježeni su likovi, poboljšane lokacije i eliminirane su gotovo sve poznate greške. Posebno je istaknuto to da Daggerfall Unity isto tako podržava modove.
Za pristup ovoj obnovljenoj avanturi potrebno je posjedovati originalnu kopiju igre putem Steama koja je besplatna, te preuzeti Daggerfall Unity s Github platforme.