Kingdom Hearts III je danas izašao u Japanu, a 29. siječnja ćemo ga zaigrati i mi svi ostali. I dok recenzije i dojmovi već izlaze na raznim portalima, Tim Rogers iz Kotakua napravio je jedan zanimljivi video posvećen ovome serijalu. 17 godina nakon izlaska prvog Kingdom Heartsa, te 13 godina nakon izlaska drugoga djela, veliki broj fanova (kako onih ljutih na developere, tako i onih koji su kroz godine izgubili interes te onih koji su vjerno odigrali svih 11 ”međunastavaka” za vrijeme čekanja) sa oduševljenjem čekaju konačno razrješenje velike priče, ponekad ne toliko složene koliko zakomplicirane, kroz igranje poznate igre, njene mehanike i posjećivanje raznih svjetova temeljenih na Disneyjevim klasicima. No, Tim Rogers tvrdi da, upravo zbog tih, ali i još mnogih razloga koje objašnjava u videu drugom više od 15 minuta, ovu igru nije moguće recenzirati.
Rogers tvrdi kako (parafraziramo)Kingdom Hearts III nije ovogodišnji Smash, nije ovogodišnji Madden, nije nastavak neke igre koju ionako viđate svake godine u novom ruhu i uspoređujete grafiku, framerate, sučelje i slične stvari koje se navode u recenzijama. Više je od proizvoda. Uz puno humora i zanimljivih isječaka iz serijala, Rogers u videu naglašava kako je ovo jedna od igara na kojoj su developeri radili najduže u povijesti gaming industrije. ”Tvorci Kingdom Heartsa su više posvećeni stvaranju Kingdom Heartsa nego što su ikoji drugi tvorci bili posvećeni ikojoj drugoj igri”. Ako vas zanima više, i ako vas zanimaju točni argumenti svakako pogledajte Kotaku video kojega prilažemo ovdje.
U suštini, kao i kod mnogih drugih naslova, nekada nije bitno što recenzenti kažu, bar ne na način da idete čitati sve dojmove o igri prije nego što je isprobate sami. I ako ste fan igre svih ovih godina, i ako ste popratili sve, ili većinu Kingdom Hearts igara. Put ovoga serijala svakako je čudan, ali i vrijedan divljenja. Kojem se, sigurni smo, neće diviti svi, pa možžda ni većina. Ali napokon mnogi dobivaju ono što im je obećano.
Leave a Comment