Square Enix je, još od prve potvrde kako će dugoočekivani remake ”sedmice” biti podijeljen na epizode, sporadično objašnjavao zašto je to baš tako. Od količine sadržaje, veličine tog sadržaja, dužeg vremena kojeg bi trebalo da se remake dovrši, do objašnjenja fanova koji su uvjereni da žele ”izvući” više novca sa pojedinačnim epizodama koje će naplaćivati kao punu cijenu igre.
Najnoviji intervju sa Yoshinori Kitaseom, producentom igre, koji je objavljen na službenom Square Enixovom blogu, napokon je pojasnio detaljnije ovu odluku. ”Na početku ovoga projekta imali smo dva moguća smjera. Prvi je bio da napravimo remake sa najboljom mogućom grafikom, vizualnom kvalitetom i detaljima, i da ne žrtvujemo ništa što bi fanovi serijala i originalne igre htjeli vidjeti. Na taj način bi i proširili samu originalnu igru s novim sadržajem, učinili je sadržajnijom. Drugi smjer je bio da napravimo cijelu originalnu igru u jednom izdanju. No, da ispadne moderna igra, ne bi je mogli raditi u najboljoj vizualnoj kvaliteti, a morali bi i micati određene lokacije i scene iz originala”– rekao je Kitase te nastavio: ”U suštini, da bi izdanje bilo dobro moralo bi skratiti originalnu priču, a mislimo da nitko s time ne bi bio zadovoljan.”
Kitase je rekao da je na kraju prva opcija uistinu bila najbolja, i na taj način jedino i mogu proširiti samu priču originala. Imaju veći broj igara iz jedne originalne igre dopustilo im je da zadrže sve što su ljudi voljeli vezano za originalnu igru, no omogućilo je da igra bude puno detaljnija, a priča kompleksnija i dublja nego ikad prije.
Kao što se i pretpostavilo, projekt ovoga remakea je iznimno ozbiljna i velika stvar u Square Enixu kojoj nisu pristupili olako. To smo vidjeli i iz demo verzije koja nam je pokazala da nas očekuje jedno drugačije iskustvo sa izmijenjenim sustavom borbe koji zahtjeva da se prilagodimo današnjim RPG trendovima, a ujedno, uživamo u priči i karakterizaciji nekih likova koje smo dosta zanemarili u originalu (kao što je, na primjer, Jessie). Doduše, nećemo znati je li ovo bila pravilna odluka još neko vrijeme. Postoji i nešto što se zove ”imati previše sadržaja” koji bi zamarao nove i stare igrače/ice, no uskoro ćemo vidjeti bar prvi dio toga projekta.
Leave a Comment