Valve je jedna od najznačajnijih kompanija za video igre. Bogata i poštovana, ulagala je u osoblje – čini se kao mjesto iz snova za svakog developera video igara.
Zbog toga ljudi ne napuštaju Valve. Pa, barem većina ljudi. Viktor Antonov napustio je Valve, a bio je art director za Half-Life 2. Koncipirao je City 17, njegova predgrađa, te arhitekturu i tehnologiju Combinea.
Pa, zašto je otišao iz Valvea? Sve donedavno, nije o tome govorio. Objasnio je da je Valve odlično mjesto, ali njega zanimaju projekti, a ne kompanije. U Valve je došao specifično zbog Half-Lifea 2. Onda je otišao i surađivao sa Arkane Studiosom na The Crossingu i Dishonoredu. Projekte postavlja iznad svega.
Valve je s vremenom postao mnogo veća kompanija. Što se tiče filozofije Arkane Studiosa, uživa u tome što je riječ o maloj, sržnoj ekipi koja radi riskantne, kreativne projekte. Kada je došao u Valve, također su bili mala kompanija. Sada su mnogo veći, a Antonov je zainteresiran za određeni stupanj kreativnog rizika i kreativne energije, gdje je riječ o postizanju revolucije u medijima.
Viktor Antonov sada radi kao direktor vizualnog dizajna za Zenimax – posao koji je veći od njegove uloge u nadolazećem Dishonoredu, koji je bio čak tri godine u pred produkciji. Njegov posao znači da nadgleda vizualni dizajn za sve studije u vlasništvu Zenimaxa, što uključuje Bethesdu, id Software i Arkane Studios.
Antonov zadnji rad za Valve bio je Team Fortress 2. To je radio dok je predao poziciju art direktora prijatelju Mobyju Franckeu. Naglasio je da je iznenađenje da bilo tko napusti Valve. A napustio ga je iz specifičnog razloga zbog kojeg je proveo šest godina života na jednom projektu, što je puno. Kao umjetnik, želi se izraziti na mnogo načina. Od odlaska surađivao je na tri filma, TV serijama, radio na tri različite igre i ilustriranoj noveli, sve to kao nezavisan autor.
Na vrijeme provedeno u Valveu gleda s poštovanjem. Imao je rigorozno podučavanje u kalifornijskom Art Center College of Designe, no najbolja škola mu je bila suradnja s Gabe Newellom i rad na Half-Lifeu 2. To smatra drugim obrazovanjem.
Budući da su mu projekti važniji od kompanija, priznao je da nije nezaintersiran za rad na Half-Lifeu 3.
Leave a Comment