Tijekom konferencije održane u Cité des Sciences et de l’Industrie u Parizu, bivši Ubisoftov direktor tehnološkog odjela Julien Merceron otkrio je zanimljivu anegdotu vezanu za originalnu Assassin’s Creed igre.
Prema riječima Mercerona, prva Assassin’s Creed igra trebala je imati multiplayer mod, no zbog određenih tehničkih problema isti je uklonjen prije samog izlaska igre.
Naime, developeri su u posljednji trenutak, prilikom finalnih testiranja igre, otkrili bug koji se pojavljivao prilikom spajanja drugog kontrolera u konzolu. Smatrajući da bi im ispravljanje tog buga “pojelo” dosta vremena te sagledavši sve aspekte igre, Ubisoftovci su shvatili da je možda bolje fokusirati se isključivo na single player komponentu te ju poboljšati što je više moguće, stoga su odlučili u potpunosti izbaciti multiplayer.
I dok su naredne igre, počevši od Assassin’s Creed: Brotherhooda pa sve do pretposljednjeg Assassin’s Creed: Unityja, imale određenu multiplayer komponentu, Ubisoft je ove godine istu uklonio iz Assassin’s Creed: Syndicatea, smatravši da je resurse i vrijeme razvoja ipak bolje utrošiti na stvaranja što kvalitetnijeg single player iskustva i, slobodno možemo reći, nimalo nisu pogriješili.
Leave a Comment