
Ukoliko ste vlasnik/ica PlayStation 4 konzole, a usto dobro obaviješteni o gaming trendovima (što bi trebali biti ako posjećujete redovno GoodGame), onda ste svakako primijetili sve jači trend ”lokalizacije” japanskih naslova za američko i europsko tržište. Glavni akteri u tom trendu su Koei Tecmo, Bandai Namco i Sega, a za razloge koji stoje iza toga novinar Dualshockersa je pričao na Gamescomu sa producentom Kenichi Ogasawaraom koji radi za Koei Tecmo.

Arslan: The Warriors of Legend je samo jedna od japanskih igara koje dolaze na naše tržište
Ogasawara-san je prvenstveno napomenuo kako lokaliziranje japanske igre nije stvar samo prijevoda, nego zahtjeva ogromno strateško planiranje, marketing i distribuciju na ta područja. Uz bitnu činjenicu što su japanski proizvodi dobro primljeni na drugim tržištima koja se inače ignoriraju, glavni razlog toga, barem s Koei Tecmove strane, je financijski. PlayStation 4 i igre za tu konzolu nisu još postale hit u Japanu, zbog čega PlayStation 4 igre u Japanu ne uspijevaju postići dobar rezultat na tržištu i zaraditi. Dragon Quest igre i razni novi JRPG naslovi su svakako dobrodošli, a koliko ćemo svi biti na kraju u plusu s novim igrama ostaje da vidimo.
Leave a Comment