Kada je u pitanju hardver, Nintendo bez dvojbe zna biti hrabar realiziranju svojih ideja – DS i Wii svakako nisu uobičajene konzole za svoje doba. S druge strane, kada je riječ o softveru – posebice sa starijim serijalima kao što je The Legend of Zelda – Nintendo je neobično konzervativan. Dakako, bilo je devijacija u serijalu kao što je potopljeni Hyrule prošaran otocima u The Wind Wakeru, igranje sa četiri Linka u Four Swordsu, a tu je i postojanje vlakova iz Spirit Tracksa. No, većinom Zelda igre su uvijek bile o momku u zelenom koji spašava princezu.
Aaron Diaz, umjetnik iz New Yorka, inspiriran diskusijom Anite Sarkeesian o ulozi žena u video igrama, osmislio je Clockwork Empire, ideju za igru o Zeldi koja nije samo steampunk u dizajnu, već je Zelda glavni igrivi lik. Clockwork Empire zadržao bi Zeldine elemente iz starijih i novijih naslova, te ostao vjeran igrinoj mitologiji. Priča bi se odvijala 2000 godina nakon Twilight Princessa, a mnogo tema i dizajna iz serijala su prenešeni i osvježeni. Zeldini kostimi uključuju Sheikah outfit, Hylian Knight Armor (Magic Armor), te Airship Captain kostim. Također, tu su klasična imena i naslovi koje će prepoznati stariji fanovi Zelde: The Gauntlet of Gamelon, Calatian Empire i Dragmire. A i Midna se opet pojavljuje. Artwork je zaista zanimljiv i daje osjećaj za istraživanjem nepoznatog svijeta.
Ideja oko ove priče pokazuje da bi Zelda bila jednako dobar herojski lik kao i Link, te ako sadrži prave elemente fino bi se uklopila u Zeldin univerzum.
Leave a Comment