Michaeal Eurek, 3D umjetnik, animator i fotograf okušao se u osobnom projektu rekreiranja legendarnog Temple of Times naslova na nagovor prijatelja. Fokus rekreiranja igre je bio Unreal Engine 4 koji je trajao par mjeseci. Eurek je naveo da je za izradu videa koristio Maya, Z-brush i Photoshop programe, a njegov konačni proizvod možete pogledati i sami u videu kojeg vam prilažemo.
Zeldin Temple of Time rekreiran u Unreal Engineu 4
07 svibnja 2014 od Zlatko Bukač u
Vijesti
Slični članci
-
-
Eriksholm: The Stolen Dream je nova obećavajuća igra koja kombinira strategiju i narativne elemente
-
The Quarry će imati posebni Movie mod koji će nam omogućiti da igru gledamo umjesto da je igramo
-
Rambo: The Video Game – novi trailer
-
Adrenalinski shooter Luna Abyss ima novi trailer
-
Square Enix najavio PS5 ekskluzivu kodnoga imena Project Athia – je li u pitanju Final Fantasy XVI?
-
Nintendo razmišlja o ukidanju regionalne zaključanosti
Leave a Comment