Nema sumnje da video igre imaju sve veći i veći domet. Zapravo je ovaj sektor doživio značajan procvat tijekom pandemije, gdje je pohrlio velik broj ljudi kako bi se zabavili i povezali kod kuće. U slučaju najnovijih PlayStation konzola, prijavljeno je da žene čine 41% korisničke baze.
Kao dio dokumenta upućenog dioničarima Sonyja, japanska je tvrtka objavila ove informacije. Istodobno su otkrili golem rast koji je ženski sektor imao od dana originalnog PlayStationa, gdje je 18% žena posjedovalo ovu konzolu, dok u slučaju PlayStation 4 i PlayStation 5 ta brojka porasla na 41%.
Iako je ovaj broj nesumnjivo impresivan, toksičnost u različitim zajednicama video igara i dalje je važan element tijekom igranja online. Koliko važan? Dovoljno da 60% žena radije skriva svoj spol kada se igra s neznancima iz straha od uznemiravanja.
Tijekom godina, Sony, Microsoft i Nintendo na svojim su platformama implementirali različite alate za umjeravanje toksičnog ponašanja na mreži, i premda smo još uvijek daleko od konačnog rješenja, ovo su koraci u dobrom smjeru.